Subject: Riigi autentimisteenuse (TARA) hooldustööd 18.03.2025
From: "Hendrik Metspalu" <[email-masked]>
To: "Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 10:00:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea partner!

Anname teada, et seoses hooldustöödega võib esineda lühiajalisi katkestusi 
Riigi autentimisteenuse (TARA) toodangukeskkonnas 18.03.2025 ajavahemikul 
kell 22:00 kuni 23:00.

Hooldustööde käigus paigaldatakse uus tarkvaraversioon, kus on täiendatud 
ligipääsetavuse tuge kasutajaliideses.

Uue versiooniga lisandub tõendipäringute autentimismeetodina (OpenID Connect 
standardis vastavalt client authentication method) praeguse 
client_secret_basic variandi kõrvale ka client_secret_post variant. Mõlemad 
variandid on kirjeldatud dokumentatsioonis 
https://e-gov.github.io/TARA-Doku/TehnilineKirjeldus#43-identsust%C3%B5endip%C3%A4ring . 
Kui klientrakendus soovib kasutada client_secret_basic asemel 
client_secret_post varianti, siis tuleb ümberlülitamiseks kirjutada 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  .